środa, 29 czerwca 2011

Potrawy z grilla




GRILLOWANE SZASZŁYKI Z MIĘSA MIELONEGO









GRILLOWANE POLĘDWICZKI NA OSTRO




deser z grilla z jabłek, konfitur i cytryny



SZYBKI I PROSTY DESER Z GRILLA-PIECZONE JABŁKA





Warzywa grillowane na patelni grillowej z sosem tzatziki



WARZYWA GRILLOWANE NA PATELNI GRILLOWEJ Z SOSEM TZATZIKI




Prosty przepis na cukinię z grilla marynowaną w sosie sałatkowym



PROSTY PRZEPIS NA CUKINIĘ Z GRILLA




Kanapka Elvisa Presleya z masłem orzechowym i bananem z grilla





GRILLOWANA KANAPKA ELVISA PRESLEYA Z MASŁEM ORZECHOWYM I BANANEM




banany z białą czekoladą, z grilla



 BANANY Z BIAŁĄ CZEKOLADĄ Z GRILLA




Ziemniaki z grilla podane z dipem z twarożku



GRILLOWANE ZIEMNIAKI Z DIPEM TWAROŻKOWYM






Szaszłyki z kurczaka z grilla z jabłkami i cebulą



GRILLOWANE SZASZŁYKI Z PIERSI KURCZAKA Z JABŁKIEM





1 komentarz:

  1. Banany z grilla? Wow, ale jazda, tego jeszcze nie widziałam! Do tej pory największą atrakcją imprez grillowych był dla mnie leżak bo jestem wegetarianką i nikt nie myśli o potrawach dla mnie. Ale teraz będę jeść banany!

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mające na celu reklamę innych blogów nie będą akceptowane.