wtorek, 26 marca 2013

Możliwości na farsz do jajek jest tyle, że zanim znajdę swój ulubiony smak, to pół życia minie. Następne  pół :P

Dziś testowałam dwie-podyktowane zawartością lodówki :) Na pierwszy ogień poszły jaja faszerowane pietruszkowym twarogiem.

Jaja nadziewane pietruszkowym twarogiem
Przepraszam za wzrok kurczaka...

SKŁADNIKI:

  • 6 jajek ugotowanych na twardo
  • 30 dag twarogu (użyłam półtłustego)
  • 2 łyżki majonezu
  • 4 łyżki natki pietruszki-drobno posiekanej
  • sól i pieprz czarny do smaku

SPOSÓB PRZYGOTOWANIA : 

Jajka obieramy ze skorupek. Przekrawamy na pół, wzdłuż. Wyjmujemy żółtka. Żółtka ucieramy wraz z twarożkiem, majonezem, posiekaną natka pietruszki oraz przyprawami.
Przy pomocy szprycy z końcówką w kształcie gwiazdy, napełniamy połówki jaj. Ozdabiamy natką pietruszki.

Wsio :)

Jaja nadziewane twarogiem pietruszkowym

6 komentarzy:

  1. Nie mogłam się powstrzymać...
    http://pokazywarka.pl/xulkdx/


    Swoją drogą jak sobie pomyślę, że muszę lada moment robić jajka faszerowane to mnie strzela. Bo u mnie w domu jest inaczej, wydłubuje się całe jajka i z nich robi farsz, który pakuje się do... przekrojonej skorupki. I potem się to panieruje i podsmaża. A te skorupki to właśnie moja specjalność. Więc znów będę siedzieć ze skalpelem i kroić trzy godziny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja robię jajka tak jak Judith - u mnie najbardziej lubia farsz składający się z żółtka,pieczarek i cebuli :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w farszu jest całe jajko (w sensie razem z białkiem), uduszone pieczarki z odrobiną uduszonej cebuli, do blendera na gładko, do tego jeszcze trochę koperku, masła, sól, pieprz.

      Usuń
    2. Dziękuję za pomysła :) Brzmi przepysznie!

      Usuń
  3. Co ja patrze! ;) ja też chce jajo,pieknie się prezentują i przepis na czasie :D

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mające na celu reklamę innych blogów nie będą akceptowane.