wtorek, 15 kwietnia 2014

Pulpeciki z białą fasolą

Pulpeciki w sosie pomidorowym z białą fasolą to szybkie i sycące jednogarnkowe danie dla zabieganych.


SKŁADNIKI: 

40 dag mięsa mielonego wieprzowego (np.z łopatki)
1 puszka pomidorów krojonych
1 puszka białej fasoli
1/2 szklanki bulionu ( ja użyłam Bulionu Warzywnego Winiary)
1 łyżka kaszy manny
2 łyżki startego sera żółtego
2 łyżki oliwy
1 jajko
2-3 ząbki czosnku
1/2 łyżeczki oregano
sól i pieprz do smaku

SPOSÓB PRZYGOTOWANIA:

Mięso mieszamy z jajkiem, kaszą manną i serem żółtym.Doprawiamy do smaku solą i pieprzem. Wyrabiamy. Z masy formujemy nieduże pulpeciki.

W garnku rozgrzewamy oliwę i podsmażamy na niej posiekany czosnek . Dolewamy bulion i dodajemy pomidory. Chwilę gotujemy. Do garnka wkładamy wcześniej przygotowane pulpeciki i gotujemy na niezbyt dużym ogniu, pod przykryciem około 20 min.

Na koniec odcedzamy fasolę i dodajemy ją do dania. Gotujemy kolejne 10 minut.
Doprawiamy solą, pieprzem i oregano.v Podajemy gorące, z pieczywem.



32 komentarze:

  1. Podoba mi sie bardzo określenie "danie jednogarnkowe" ;) Idealne na moje możliwości. Wygląda bardzo smacznie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się! szybko smacznie i mało zmywania! ;)

      Usuń
  2. Całkiem całkiem dobrze mi wyszło. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy blog kulinarny z interesującymi przepisami. Gratuluję pomysłu :)
    Zapraszam też do mnie i pozdrawiam.
    www.odpowiedzinatrudnepytania.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Pulpeciki wyglądają apetycznie. W ten sposób przyrządzony jeszcze nie próbowałem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglada smakowicie. Musze wyprobowac :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jeszcze czegoś takiego nie jadłam, muszę koniecznie sprobować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pysznie wyglądają te pulpeciki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli to danie dla zabieganych to właśnie jestem taką osobą. W najbliższym czasie wypróbuję przepis i być może podzielę się spostrzeżeniami.
    Pozdrawiam,
    Jacek

    OdpowiedzUsuń
  9. Cóż to za pyszności!? Poproszę miseczkę prosto do Tychów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie jadłam białej fasoli, ale podoba mi się to połączenie. Chociaż wybrałabym mięso mielone, ale z indyka. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Skubanstwo :) ladnie to tak zamieszczac takie przepyszne jedzonko przed obiadem? Co ja mam teraz biedna zrobic ;) chyba po prostu wykorzystac ten przepis ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne danie, ale dla mnie musiałoby być większe;)

    OdpowiedzUsuń
  13. hmmm, może być dobre

    OdpowiedzUsuń
  14. apetyczne i sycące. ciekawy przepis

    OdpowiedzUsuń
  15. Zrobiłam, co prawda twoje wyglądają ładniej, ale naprawdę pyszne :))

    OdpowiedzUsuń
  16. No prezentuje się smacznie :) ahh, aż ślinka cieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow! Wygląda smakowicie :) Wesołych!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię fasolę, a takiego połączenia jej jeszcze nie widziałam, więc chętnie spróbuję. Dziękuję za przepis.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądają interesująco. Pierwszy raz widzę coś podobnego. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygląda wspaniale! Istne arcydzieło :-) Mam już ochodztę na samą myśl. Pozdrawiam i bardzo dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygląda rewelacyjnie! Istne arcydzieło :-) Palce lizać. Pozdrawiam i bardzo dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  22. Coś wspaniałego Gratuluję wykonania :-) To idealnie trafia w mój gust.

    OdpowiedzUsuń
  23. No prezentuje się smacznie :) ahh, aż ślinka cieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kocham jednogarnkowe dania, robi się raz, a starcza spokojnie na kilka dni:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądają bardzo smakowicie! Uwielbiam pulpeciki :D Dziękuje za przepis

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mające na celu reklamę innych blogów nie będą akceptowane.