poniedziałek, 25 lutego 2013

Wyniki konkursu "Co do zupy"

Ciemną nocą, a i owszem, ale w końcu mam wyniki. Jak zwykle ciężko było wybrać - nawet to, że nagród miałam do rozdysponowania 10, niewiele pomogło. I tak chciałoby się nagrodzić nieco więcej osób.

Z racji późnej pory, nie przedłużam wywodów, tylko lecę z wynikami.



Pierwszą nagrodę otrzymuje :

puszkapandory



Pozostałych 9 nagród otrzymują ( napiszę wg. adresów mailowych, bo sporo z Was to anonimy :))

anya_86@wp.pl
anielahn1@wp.pl
enarkiewicz@wp.pl
chrusciel1296@o2.pl
atena20@poczta.onet.pl
adriana.bialk@yahoo.co.uk
tomkozaur12345@interia.eu
onlyme30@o2.pl
sheyla888@op.pl

Gratuluję!
Jutro rano odezwę się do Was na maila w sprawie adresów do wysyłki.

EDIT: Z powodu plagiatu, który niestety mi wcześniej umknął, a także tego, że kilka osób nie podało swoich adresów mailowych  - co było jednym z warunków konkursu - musiałam nieco zmienić wyniki. Za zamieszanie serdecznie Was przepraszam.

9 komentarzy:

  1. Dziękuję:):)
    anya_86:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę że zwyciężył wpis Pana Wojciecha Trice. Jest on całkowicie skopiowany z bloga Pani Mariki Wojciechowskiej http://dzikowiec-od-kuchni.blogspot.com/2012/09/grissini-doskonay-dodatek-do-kremowych.html

    Mam nadzieję, że zostanie wybrany inny zwycięzca bo plagiaty nie powinny być nagradzane. W konkursie powinna liczyć się tylko wypowiedź własnego autorstwa !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za czujne oko :) Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
    2. i ja dziękuję, a Dzikowca przepraszam najserdeczniej, bom gapa i jełop :P

      Usuń
    3. Nie ma za co przepraszać - ciężko uchwycić takie przypadki :) Pozdrawiam!

      Usuń
  3. tak to jest jak się wybiera zwycięzców po nocach. oczywiście, wybiorę inną osobę. dziękuję za informację, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziś dotarła nagroda Dziękuje bardzo Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mające na celu reklamę innych blogów nie będą akceptowane.