czwartek, 3 stycznia 2013

Wyniki konkursu Teekanne

Na konkurs z herbatami Teekanne nadesłaliście około 70 fantastycznych zdjęć! Poziom był naprawdę ogromny. Część zdjęć jak spod ręki profesjonalnego fotografa, inne technicznie  słabsze, ale za to pełne niesamowitych pomysłów i konceptu :)

A nagrody tylko trzy.

Nie byłam w stanie wybrać zwycięzców sama. Poprosiłam więc o pomoc 3 osoby - przedstawicielkę sponsora, mojego męża i Młodego. I wspólnymi siłami zdecydowaliśmy co następuje:



Pierwsza nagroda -  kolekcja herbat World of Fruit + 2 herbaty w nowych smakach + 2 dwie herbaty niespodzianki wędruje do autora zdjęcia, które ujęło każdego z jurorów :)  Z jakich powodów? Już nie wnikałam :) Ale ja również uważam, że trudno to zdjęcie zapomnieć :)
The Winner is  JAN ADAMKOWICZ ! 





Drugą  nagrodę -  2 herbaty w nowych smakach + 2 dwie herbaty niespodzianki otrzymuje Wojciech Senetra. Za zdjęcie niby zwyczajne ale niezwykle klimatyczne. Esencja (picia) herbaty :)



 Trzecia nagroda -  2 herbaty w nowych smakach + 2 dwie herbaty niespodzianki wędruje do Doroty Gawlitta. To już ewidentnie wybór Młodego, zapalonego legomana. Nawet to, że klocki dziewczyńskie :) nie przeszkodziło w tej decyzji :)



Zwycięzcom serdecznie gratulujemy i prosimy o przesłanie danych teleadresowych na adres cyprian-25@o2.pl w terminie do 7 stycznia 2013 roku.

Wszystkim zaś uczestnikom serdecznie dziękujemy za udział w konkursie i  świetną zabawę!

1 komentarz:

  1. Jak dla mnie 3 zdjęcie jest świetne!
    Super pomysł i samo wykonanie :)
    Gratulacje

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mające na celu reklamę innych blogów nie będą akceptowane.