poniedziałek, 19 listopada 2012

Wyniki konkursu z Winiarami

Witajcie!
Już już miałam sobie odpuścić podanie wyników konkursu na dziś...
Drugi kinderbal w ciągu ostatnich 3 dni nieco wyczerpał bowiem moją i tak nadwątloną energię ale...możecie być ze mnie dumni, bo się spięłam, poczytałam i oto są!




Bez zbędnych ceregieli-konkurs wygrywają:
anya_86@wp.pl
elzbieta.sitniewska@gmail.com
Aneta Klekot




 Specjalną nagrodę, taką zupełnie prywatną, otrzymuje ode mnie
Kaja GromBłyskawica,
która nie spełniła warunków konkursu ale niemal idealnie trafiła w mój spaczony gust.

Wszystkich zwycięzców proszę o podanie danych teleadresowych na adres cyprian-25@o2.pl
Macie trzy dni-jak się nie sprężycie to wybiorę innych :P


6 komentarzy:

Komentarze mające na celu reklamę innych blogów nie będą akceptowane.